Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

Κυκλική προπόνηση ενδυνάμωσης



Παρακαλούνται όλοι οι αθλητές τις αντρικής ομάδας να ακολουθήσουν το πρόγραμμα ενδυνάμωσης δύο φορές την εβδομάδα πρίν την προπόνηση.


1. Κάμψεις σε medicine μπάλα, αναδίπλωση, επιτόπιο άλμα & χτύπημα της μπάλας στο έδαφος (Med Ball Burpees with Slam)



2. Με το ένα πόδι κάθισμα 90ο μοίρες & ανάταση με λοξή περιστροφή (Single-Legged Quarter Squat with Rotation)


3. Με το ένα πόδι άρση θανάτου & ανάταση με την medicine μπάλα πάνω από το κεφάλι (Single-Legged Deadlift with Overhead Press)

4. Κοιλιακοί με medicine μπάλα, λόξη περιστροφή και χτύπημα της μπάλας (Oblique Sit-Ups with Slam)

5. Κάμψεις σε medicine μπάλα και τα πόδια στηριζόμενα σε δίσκο ισορροπίας (Balance Board Close-Grip Pushups)

Το πρόγραμμα αντενδεικνύεται για αρχάριους, το σώμα χρειάζεται να έχει προετοιμαστεί με προγράμματα ενδυνάμωσης τουλάχιστον 2-3 μήνες νωρίτερα για να αποκομίσετε τα οφέλη της κυκλικής προπόνησης με medicine μπάλα. Εάν βρίσκεστε σ' αυτό το στάδιο ξεκινήστε προοδευτικά, ως εξής:

π.χ. κάθε άσκηση χωριστά 1-3 σετ από 6-12 επαναλήψεις, επίσης πολύ καλή εκγύμναση.

π.χ 1η άσκηση 6-10 επαναλήψεις / ξεκούραση 45''-60'' 2η άσκηση 6-10 επαναλήψεις / ξεκούραση 45''-90'' 3η άσκηση 6-10 επαναλήψεις / ξεκούραση 45''-90'' 4η άσκηση 6-10 επαναλήψεις / ξεκούραση 45''-90'' 5η άσκηση 6-10 επαναλήψεις / ξεκούραση 45''-90''




Παρακαλούνται όλοι οι αθλητές τις αντρικής ομάδας να ακολουθήσουν το πρόγραμμα ενδυνάμωσης δύο φορές την εβδομάδα πρίν την προπόνηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου